یک الگوی طرح را از کجا پیدا می کنید؟ یک جستجوی ساده در اینترنت چندین منبع را به دست خواهید آورد.

 

الگوهای طرح فروش که باید در نظر گرفته شوند:

الگوی طرح فروش HubSpot

ناوبر فروش لینکدین

الگوی استراتژی فروش و طرح مشاوره اسلایدبوک

Monday.com (انواع الگوهای طرح فروش را ارائه می دهد)

TemplateLab (الگوهای طرح فروش در Microsoft Word و Excel)

Slidebean

اگر هیچ یک از این الگوها برای شما جذاب نیست، ممکن است در نظر داشته باشید که عناصر مختلفی را از برخی از الگوهای طرحی که فهرست شده‌اند گرفته و الگوی سفارشی خود را کنار هم قرار دهید. این الگو تنها نقطه شروعی است که به شما کمک می کند تا استراتژی خود را در جای خود قرار دهید. پس از آن، شما همچنین باید بر استراتژی های فروش و بازاریابی خود نظارت داشته باشید.

بهترین روش های برنامه ریزی فروش

بهترین شیوه ها از کجا می آیند؟ برای بهترین منافع یک صنعت خاص، برای محققان رایج است که روش‌ها و تکنیک‌هایی را به اشتراک بگذارند که نتایج خوبی را نشان می‌دهند. شرکت هایی که به بهترین شیوه ها برای فروش متکی هستند متعهد می شوند که از دانش و فناوری خود برای اطمینان از موفقیت استفاده کنند.

 

در اینجا برخی از بهترین شیوه هایی که از سازمان های فروش تکامل یافته اند آورده شده است:

 

هنگام تعیین اهداف فروش، زمان آموزش و گردش مالی را در نظر بگیرید.

موانعی را که بر اهداف فروش شما تأثیر می گذارد، شناسایی کنید و آنها را در برنامه کلی خود قرار دهید.

ریسک های مربوط به فروش را ارزیابی کنید و برنامه ای برای کاهش آنها طراحی کنید.

سهمیه های فروش واقع بینانه را تنظیم کنید – نه خیلی زیاد و نه خیلی کم.

معیارهای عملکرد را با توجه به نقش های فروش تنظیم کنید.

مرکز تماس خود را با توجه به حجم تماس مقیاس کنید.

یک سیستم تشویقی یا پاداش معقول و جذاب راه اندازی کنید.

از یک رویکرد داده محور برای برنامه ریزی، تعیین هدف و سیستم های پاداش استفاده کنید.

به طور مداوم برنامه خود را تجزیه و تحلیل کنید و به سرعت با تغییرات بازار سازگار شوید.

از یک سیستم تلفن مبتنی بر ابر و نرم افزار مرکز تماس برای بهبود کارایی و بهره وری استفاده کنید.

چرا یک سیستم تلفن مبتنی بر ابر؟

یک سیستم تلفن مبتنی بر ابر می تواند به شما کمک کند تا به سرعت این بهترین شیوه های برنامه ریزی فروش را اجرا کنید. این سیستم مجموعه ای قوی از ویژگی های تماس صوتی از جمله ویژگی تجزیه و تحلیل داشبورد را ارائه می دهد که به شما امکان می دهد از یک رویکرد مبتنی بر داده برای برنامه خود استفاده کنید. همچنین از یک فناوری API باز استفاده می‌کند که ارتباط یکپارچه با سیستم‌های CRM و ادغام‌های نرم‌افزار فروش ایجاد می‌کند و طیف گسترده ای از CRM و برنامه های نرم افزار فروش را برای انتخاب ارائه می دهد.

 

با تجزیه و تحلیل داشبورد، اطلاعات فوری در مورد میزان تماس، تماس های از دست رفته، عملکرد نماینده مرکز تماس و موارد دیگر به دست می آورید تا در برنامه ریزی فروش به شما کمک کند. داشبورد شما اطلاعات مناسبی را در اختیار شما قرار می دهد تا یک رویکرد مبتنی بر داده برای تعیین هدف و برنامه های تشویقی را اجرا کنید. داده ها به راحتی در دسترس هستند، که شما را قادر می سازد تا به سرعت خود را با شرایط بازار وفق دهید، بنابراین می توانید همیشه یک قدم جلوتر از رقبا باشید.

 

این سیستم و سایر ادغام‌های نرم‌افزار فروش را در بررسی کنید:

 

Freshsales–CRM و اتوماسیون فروش

گونگ – هوش مصنوعی و رونویسی

فروش OneUp – داده و گزارش

یک سیستم تلفن مدرن و راه‌حل‌های نرم‌افزار فروش مناسب به شما امکان دسترسی به داده‌هایی را می‌دهد که به تصمیم‌گیری برای برنامه‌ریزی فروش، منجر به عملکرد بالاتر و افزایش بهره‌وری می‌شود. استراتژی مناسب به شما کمک می کند تا از داده های خود به طور موثر استفاده کنید، با هدف قرار دادن شرکت خود برای فروش قوی و همسویی بازاریابی در سال آینده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست